Sunday, September 25, 2005

Kenduri Mad Ed...

Tanggal 21hb 8 hari tu... sahlah kawan aku sorang ni bergelar raja sehari... wah... dah kawin pun si md ed ni.. dulu masa dok kat ins dulu... mcm budak2 lg kan... sekarang... dah berbini pun...hehehhehe...biasalah jodoh dtg awal... aku je yg tak bertemu jodoh lagi(ishk..ishk...ishk..kecian).........
maka... kami qamai2 bekas2 student ins buat rombongan p kenduqi qumah dia...wah bertemakan hijau pucuk pisang nampaknya.... menambahkan lg keinginan aku untuk kawin..hehehheheheheh...... maka lagi... qamai lah kwn2 yg dh lama tak jumpa berjumpa kat situ... umpama reunion la plk.... yg qeja ka.. yg mengaji ka... semuanya pi.... yg mengaji tu ponteng kuliah ke? hehehheheeheh.... ok lah... kat sini aku upload sikit dulu gambaq masa md ed kawin hari situ.... nanti aku tambah lagi la....

3 comments:

TS said...
This comment has been removed by a blog administrator.
therichjerk101 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
TS said...
This comment has been removed by a blog administrator.