Saturday, January 07, 2006

Banjir Melanda UUM...

18 Disember 2005 hari tu, UUM telah dilanda banjir yang tak pernah2 terjadi sblmnya.... smua orang kelam kabutlah dibuatnya... nasib baik waktu tu cuti sem... jadi kami sebagai student tak terasa la sgt.... Bukan saja UUM yang dilanda banjir, Changlun, Jitra semua 'dinaiki' air ... pendek kata kawasan Kubang Pasu penuh dengan air... Jitra yang dah 30 thn tak 'dinaiki' air kali ni terpaksa bermandi air untuk 1-2 minggu jugak la lamanya.... tp yang aku nak tnjuk kat sini gambaran kwsn UUM yang dilanda banjir.... tgk la noh...

1 comments:

joeingals86986917 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com