Sunday, March 19, 2006

Malam Anugerah Inspirasi Multimedia

Malam 17 Mac 06 yang sudah, Kelab Dot Com telah menganjurkan Malam Anugerah Inspirasi Multimedia aka Grand Dinner untuk yang kesekian kalinya. Bertemakan hitam dan putih memang menjanjikan malam yang sangat havoc untuk kami semua.... pada mulanya aku sndiri pun tak nak join malam anugerah ni... tp last2 sekali geng2 aku ajak paksa jgk aku pi.... maka ada la aku kat situ malam tu... majlis ni berlangsung dekat Brasmana Hotel, Kuala Perlis... kira ok la tmpat dia... dekat tepi laut.... macam-macam la ada pada mlm tu, pelbagai anugerah dipertandingkan... biasa la aku satu pun tak dapat, hanya jd penonton setia ja.... nombor bertuah pun tak dapat..... ala kesiannya.......... persembahan dan sesi bergambar pun jgn cakap la, mmg meriah gila... semuanya nak ambil gambar kenangan... takut2 kalau2 dah tak jumpa lepas ni... biasa la kebanyakannya dah final semester...... jam 11.30 malam, majlis tamat dan kitaorg pn bertolak pulang ke UUM......

0 comments: