Wednesday, December 16, 2009

Zharif Wedding...

06 Disember lepas, half day keje sbb nk g knduri Zharif kat Perlis... pergi dgn Rahim.. Zharif teman se'course' dan sekolej kediaman masa aku kat uni dlu... Akhirnya kawin jugak mamat ni, dgn gadis yg dipuji2 dolu2... sbnrnya kad knduri Zharip x sampai kat aku, w'pon katanya sudah dihantar...  posmenkah yg bersalah??? nasib baik aku igt bila belek2 blk msg yg dia panggil knduri dulu... sbb tu aku x tau siapa gerangan isteri dia... sampai2 saja knduri, sempat bersalam2an dgn Zharip n wish Selamat Pgntin Baru, baru aku perasan mcm knl isteri dia, tp aku trus berlalu pergi mkn dolu... lagipon Zharip sibuk melayan tetamu datang & blk.. baguih betol psgn pengantin ni, sanggup tunggu tgh panas  teqik kat pintu masuk... lps kenyang dah melantak (hmmm, hidangan kenduri sangat enak sekali), baru g jumpa Zharip balik... baru lah dia tnya kenal x isteri dia? aku jwb kenal lah kan... isteri dia pon cakap knl sgt dgn aku... hehehehehe.. yer lah, satu course kan... aku igt org x knl aku masa uni dlu... maklum lah x glamer... x sangka, gadis yg dipuji dan diaim Zarip dlu kini dh jadi milik dia... x plk dia citer kat aku masa hbs bljr dlu... maybe sbb aku lari kuar uni awl sgt kot... x sempat nk tgk adgn percintaan mereka.. hehehehe... apa2 pon TAHNIAH dan Selamat Pengantin Baru kepada Zharip dan Raihan... semoga berbahagia ke akhir hayat... Amin...



Blk dr knduri singgah jap di Kuala Perlis sbb Rahim nk jemput saudara dia ke knduri akak dia... then kitaorg g UUM nk surpisekan Zarkhuan yg tgh buat master kat sana.. siap menyamar Sidevi CIMB lagi... naya naya... si Zarkhuan ni lak percaya bulat2... mmg terror lah kami menyamar... hahahahhaha... td aku kena surprise, skrg aku lak surprisekan org... kesian Kuan, sorry ya, gurau2 saja... rindu gile bila msk uum, rindu zaman uni dulu... tu la, dlu x mo xplore betul2, skrg dh rindu pulak, dh byk pembangunan sana sini... hmmmm, moga2 ada rezeki n semangat nk bljr lagi lps ni, boleh merasa jd student blk... heheheheh... masuk lepak2 bilik dia jap, kenal2 dgn rumet dia si Pico... then lps Maghrib, g mkn kat anjung... habes makn, trus g tesco sbb nk kena beli pasir utk anak2 bulus aku... mlm tu, aku tido rmh abg aku ja, x mampu nk blk umah, jln gelap gelita... kui kui kui....


0 comments: