Tuesday, December 23, 2008

Histeria!

Jumaat lalu aku g tgk filem Histeria plk dekat OU... teringin sgt nk tgk sbb byk komen cakap filem ni besh... rata2nya cakap filem ni ada kelainan... aku pon g lah tgk dgn kwn aku, kononnya nak sokong filem malaysialah... lagipun pengarahnya pernah dpt pengiktirafan luar... kitaorg tgk midningt punya show sbb nak bg dpt feel... hehehhehe... tp bila aku tgk, aku rase mcm biasa sgt2... w'pun ada dua tiga kerat org jerit2 dlm panggung tu, tp sorry to say la aku mcm x takut lgsung... cerita Histerianya dah mcm cite bunuh bunuh plk... Untung la James Lee mcm ni, dh la pelakon dua tiga kerat je, lps tu, lokasi pon setempat je... mmg masyuk habis lah untungnya kalau ramai yg g tgk... kwn aku plk siap remind aku lagi, klu nk tgk citer Melayu, jgn ajak dia lagi... hmmmmm... apa2 pun hope ada lagi la filem Malaysia yg best lps ni... jangan hanya promosi bagai nak rak, tp hasilnya tak seperti yang dicanangkan...


p/s : teringin plk aku nk tgk citer James Lee, The Beautiful Washing Machine.. nak tgk apa sbb yang membuatkan filem ni dapat anugerah.

0 comments: