Tuesday, December 16, 2008

Selamat Kembali...

Salam semua... sihat??? hmmm... dah lama benar x update blog nih... hampir 2 tahun rasanya... rindu sgt.. tetiba saja terbuka hati nak sambung blk update blog nih bila tgk kwn2 sibuk dok bercerita pasal blog masing2... hehehhehehe...

Hmmm... dlm tempoh 2 tahun, byk yg sudah berubah... aku pun skrg dah di alam pekerjaan... rindu plk rasanya nk belajar... biasalah tu, manusia ni x pernah senang, bila time bljr dulu2, x sbr sgt nk bkerja.. kononnya nak merasa pegang duit sndiri.. tp, bila dh bkerja, nk plk belajar mcm dulu2... hehehheehe..

Dlm tempoh 2 thn ni jugak, byk bnda yg aku dapat bljr.. bljr dari kesilapan dan pengalaman... ada yg gembira dan ada yg menyedihkan.. semuanya akan kulipat erat di dalam ingatan untuk dijadikan panduan hidup aku kelak..
tinggal beberapa hari je lagi untuk aku mlangkah ke thn baru, thn 2009. Moga2 ada sinar untuk aku mlangkah kaki dan seterusnya terus berlari... InsyaAllah...

0 comments: