Tuesday, July 13, 2010

memang nak kena semburrr...

last Sunday, hari yg memenatkan...
blk keje je dgr pihak kesihatan nk dtg rumah sembur denggi...
aku apalagi, lintang pukang bawa keluar anak2 bulus
n simpan brg2 mknan n minuman diorg...
habes semua aku taruk dlm plastik besar...
tunggu punya tunggu, last2 x dtg sembur pon...
haishhhh... mmg nk kena semburrr depa niiii...

 Bubu, Mocha n Cocoa dalam satu cage...
naseb baek tiga2 x ganas... cool jerk... hehe

Alfie n Koyla mmg dh sentiasa bersama...
 
Ako conquer satu carrier... penuh dgn montot dia jeee...

Perd terpaksa stay luar dgn pengawasan...
kalau campur sekali dgn yg laen, alamatnya perang dunia la gamaknya... hehehe
...

10 comments:

starzieti said...

aw, comel sgt sumenye..

en. AMD said...

semua anak2 bulus comel kan???
hehehe

Juz Call Me Sharz said...

comelnye dorg!!!

meowwmania said...

alahai siannya si comel sume dah siap2 kena kurung yer...tp org jab kesihatan x jadik dtg la puleks hehe
sabo jelah..

ItaJeff said...

comelnyaaaa....geram tgk :D

m.q said...

cumelnya diorg
salam hugs & kisses to them
from BoBo & ChaCha (=^_^=)

Qisha said...

sian dorang da siap2 kena kurung pastu tak jadi..tapi memang cute la

Misz Pinkie Winkie said...

alolo comelnya..
gerammmmm..
budak2 dah besar dah semuanya.
perd macam dody ehh..
ada mood tersendirie.

am...
pasal gambar yang kat blog lin tue dah tukar hehhehe.
selaur paktua pakai tue memang macam tue..seluar jenis berlapis...kalo sekalie pandang memang nampak sor tak berzip..
hehheh.
tapie demi keselamatan dan kekeliruan baik lin tukar..
nantie lain plak jadik.
huhuhu...lelbey kalo jenis yang tajam mata, akal panjang macam amdie.
hhehehe

en. AMD said...

lin, AMD gurau je tuh...
jgn amek hati yek...

sepi82 said...

depa tak leh hidu ke asap tu?
ish!!aritu ana cemas2 lagik...seb bek depa nyorok lam toto..