Friday, December 24, 2010

Teh dan anak2...

OMG, lamanya x menulis d sini... ntah masih ada yg mahu menjengah ke sini lg ke tidak... huhuhu... x per lah, kita warm up kan dlu dgn perihal anak2 si Teh... igt lg Teh? Klik di sini.
terkejut aku masa g rumah akak aku baru2 ni... qupa2nya si Teh dh beranak 4 dah, dh besar2 pon anak2 dia, ligat lari sana sini, geram tgk...
 
Teh terkini...

comel2 je kan nengok anak2 kucing ni... bapak diorg oren, tu sbb ada sekor yg terlekat oren tu... huhu
 
*p/s : aku je lg yg blm timang cucu...sob sob...

5 comments:

meowwmania said...

comelnya anak2 Teh, suka yg kaler itam oren tuh :)

pstt..en AMD nak timang cucu kena carik anak menantu dulu hehe..

Juz Call Me Sharz said...

comelnye dorang!! =)

keen said...

unik2 jer muka anak2 teh tu yer..

en. AMD said...

meowwmania, anak menantu dh cukup pasang dah.. diaorg dh mcm adik beradik dh kot, tu yg x 'jadi2' tu...

Sharz, comel kan...

K.Keen, bapak bdk2 tu besar ya amat.. ragam

cik sakdi said...

eh kawan kite ade mcm sekor tu.ade janggut, name dia janggut, kehkeh sebijik!!