Sunday, February 07, 2010

Syukur...

Alhamdulillah, syukur kepada Tuhan sbb kaki Mocha yg t'seliuh hr tu dah pulih.. dah OK mcm asal balik... lega qasa... dia pon dah pantas berlari ke sana ke mari mcm sblm ni... 

Kelmarin, aku g rmh akak aku nk mlawat cucu... cucu menakan aku yg sulong... dh sebulan lebih dh pun, baru berkesempatan nk g tgk... hehehe... cumel! Siti Khadijah Umairah namanya...

dh pandai senyum dah...

anak buah aku plk ada bela sekor kucing, namanya Teh... asalnya kucing stray je nih.. tp dah cun skrg... bulu lembut n kembang...

Teh yg dh semakin besar...

Hari ni plk, petang lepas blk opis, sempat mandikan Cocoa... hehehe... dh busyuk masyam sgt dia nih... pelik, kali ni mudah plk nk mandikan dia.. dh x de adengan cakar mencakar lg dah... hmmmm, baru la wangi kan sayang...

4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

wahh..comelnya
anak buah amdie.
teh pon comel gak.
geram..geram.
pasnie dah kenal panggil apa?
pakcik lah ekk?
eii dah tua.
haha

en. AMD said...

bukan anak buah la lin..
itu dah cucu buah dah..
mak dia anak buah amd...
amd dh jadi tok cik dah..

amd ada 19 org anak buah...
dan baby tuh cucu buah yg sulong...
hahaha...

tuanya qasa...
hahaha....

Qisha said...

cucu buah sangat cute..bulat je mata dia..tak ikut datuknya ni..hehe..syukur Mocha tak pape..
Teh ni lawa la..tak sangka stray je sebelum ni..

MMuuaahh ciuman untuk cocoa..wangi

en. AMD said...

ngeh2...
dah dpt cucu, tp tok ciknya dok single mingle lagik...

maka, byk la yg b'soal jwb...

jenuhhh....