Saturday, February 12, 2011

celik mata...

hr ke-12, cucu2 bulus dh mula bukak mata...
dh mula belajar tgk donia...
huhuhu.... comel!

 sweet sgt dia tidoq... mimpi apa tu?

 alolololo, malu plk dia...

jln2 lihat donia...

cucu-cucu bulus dh tgl 4 ekor je... 2 betina 2 jantan...
sekor lg yg ada corak marble hilang secara misteri... misterikah?
kisahnya begini, hr tu aku kuar pekan, blk rumah tgk2 dh tgl 4...
kelam kabut jugak aku cari merata tempat dlm cage diaorg...
mmg x de, ada 4 je... kata mak, mungkin anak tu mati dan si ibu makan...
alamak! klu btl kejam lah Koyla... si marble tu mmg kecik skit saiznya drpd yg len
hrp2 4 yg len akn survive smpai bila2... InsyaAllah...

7 comments:

meowwmania said...

ya Allah comelnyaaaaa.....gewammmm!

umi_e said...

Tahniah!

Turut rasa gembira dengan kelahiran si comel dan semoga mereka akan membesar dengan sihat...

keen said...

comeyyy n gebusss..
mm kucing mmg ada yg mkn anaknya tapi ada sebab2 tertentu mereka wat camtu..pernah terbaca tp x ingat di mana ya??

en. AMD said...

meowwmania, x sbr nk tgu diaorg bsr mcm mon & min...

k. umi_e, TQ... hrp2 mcm tu lah...

k.keen, klu jd depan mata adengan makan memakan tu, dh tentu sy fobia dah nk pegang kucing mcm dulu... takuttt...

ItaJeff said...

tahniahhh...:D...comel2 semuanya..mudah2an sihat & membesar bagai johan ya :)...

Bieyhanny said...

kucing memang cam tu kalau ank dia mati dia akan makan begitu lah yang tejadi gan kucing kite!!!!!kita pun ada dapat cucu kucing bulan feb 2011 ari tu nak dekat sama gan kite punya besday!!!!!!kalam ni pencinta kucing kan??? kita pow astu kuarga cinta&sayangkan kucing!!!!

cik sakdi said...

ish mak kucing makan anak dia ke walaupon dah mati?? first time dengar hehe