Monday, September 12, 2011

Belangsungkawa : Bubu

Salam semua...
tentu ada yg tertanya2 mengapa my Bubu & my Alfie dh x de kan?
sbnrnya hampir sebulan aku bljr menerima kenyataan yg mereka dh tinggalkan aku untuk selama2nya...
sungguh! aku tidak sangka sama sekali...

Bubu demam panas! dan aku tiada di sisinya sewaktu dia menghembuskn nafas terakhir pada pagi 10 Ogos 2011... 
petangnya, baru akak aku tepon aku d tempat kerja...
mak yg kebumikn Bubu...
esoknya, baru aku boleh pulang ke kg...
 aku mcm x percaya je Bubu dah x de sbb Bubu lah yg paling bermakna bg aku...

kali pertama my Bubu demam panas adalah pada awal bln 2 lepas...
tp waktu tu aku sentiasa ada bersama Bubu,
dan aku bawa Bubu ke Vet dan Alhamdulillah, Bubu recover dgn baiknya...

aku jatuh cinta pandang pertama dgn Bubu bila tgk gambar ni di Petfinder

trus aku call owner dia w'pon aku terpaksa turun KL ambil Bubu...
semua itu kengn terindah yg x dpt aku lupakn...
lebih2 lg, waktu owner asal Bubu serahkan Bubu bgtau aku birth date Bubu...
x sangka! kami berkongsi birth date yg sama ya Bubu... 
x heran lah aku sampai termimpi2 hari sebelum aku dapat Bubu...

Bubu setelah tiba drpd KL... cuba untuk sesuaikn diri...

 rindu mata kamu yg kuyu itu....

masih igt lg pic ini? Bubu genap 1 thn...
jd model payung avon....


Selamat tinggal sayang!
kamu sgt2 meninggalkn kesan d hati Abi...
(- - )"

2 comments:

meowwmania said...

en AMD tabahkan hati yer...

mmg sedih sgt2 kehilangan mereka yg tersyg

mungkin itu yg terbaik utk dia..sabar yer

en. AMD said...

TQ Meowwmania...