Tuesday, January 06, 2009

Fish & Co. + Bedtime Stories...

Malam thn baru hari tuh, aku x tau nk wat pe.. x de plan pon dlm kpl otak.. tup2 sblm blk opis, Muna ajak tgk wayang, citer Bedtime Stories... aku OK je, at least ada jgk agenda aku mlm tuh...hbs opis hour je, kmi trus gerak ke OU... sampai sana, collect ticket... then, jalan2 jap... ada sales NICOLE... aku mmg suka baju2 kat NICOLE ni, so aku beli seluar panjang satu yang dah lama aku nk beli... then g kedai CD... hmmm... album Siti Nurhaliza baru, LENTERA TIMUR, terus aku ambil dan bayar... bukannya apa, x sabar nk tgk gambar2 Tok Ti yang cun melecun tu... Then kami gerak ke Fish & Co.. Muna kata kat situ best... so, aku apa lagi, OK je.. lagipun aku x pernah mrasa kat situ lagi.. senang kan kalau bawak aku berjalan2... semua aku OK je.. hehehhehe.... kitaorg dgn tamaknya masing2 order dua jenis mknn... aku mintak spagheti apa ntah dgn of course la fish n chip die... Muna lak mintak salmon dgn tiram... sementara tgu mknn siap, aku g solat jap.. punyalah jauh aku cari surau... aku klu kat OU ni, mmg susah skit klu nk igt jln... pening aku... Mid Valley pon sama... silap2 haribulan blh sesat dibuatnya... hehhehehehe....

Hbs je solat, balik ke Fish n Co, tgk2 mknan dh terhidang... terus aku makan dgn lahapnya... hahahhahah... x der lah... bg aku fish n chip dia biasa je... sama je mcm dgn mkn kat tmpt lain... spagheti pon kurang urm... tp, klu nak cuba apa slhnya...



Hbs makan, kitaorg jln2 jap smentara nk tgu wayang kul 9.50. Sempat jugaklah singgah MPH beli majalah2 kesukaanku... Cukup masa, kita msk tgk wayang... Kitaorg tgk kat TGV, so seat x brp best sgt sbb x blh nk sandar kepala... klu kat GSC lainlah... Start je movie, dah dgr org ketawa... mmg kelakar lah cite ni... kelakar hbs2... start dari mula sampai hbs... apa lagi, harus ada dlm koleksi DVD aku... x guna aku nk review kat sini, citer ni mmg best sesangat.. wajib tgk.. rugi kalau x tgk... hbs movie, kitaorg pon trus blk.. mulanya igt nk lepak jap kat ats roof OU tu sbb nk tgk bunga api... tp lambt lagi, ada 20 minit lg sblm kul 12... parking dh byr, so x sempat kita nk lelama kat ats tu...t gk bunga api on da way blk rmh je lah... HAPPY NEW YEAR!!!




0 comments: