Tuesday, January 06, 2009

Jalan jalan Tahun Baru...

010109 - Ajemel trn KL... dh lama aku x jumpa dia... last jumpe masa krismas thn sudah.. maknanya dh hampir setahun x jumpa dia... Ateh awal2 lagi dh msg aku srh dtg rmh sbb Ajemel ada... Jam 11 pagi, aku call Adee, tnya dia nk join x... dia OK je... Jam 12, aku gerak ke Melur, Sentul, rmh lama aku, ambik Adee n terus gerak ke Wangsa Maju, rmh Ateh...

Sampai sana Ajemel pun dah ada... Waaaa... setahun x jumpa... still sama... Kitaorg lepak jap, borak2 sebelum keluar merayap... jam 2. 30 baru kitaorg kuar... 1st skali g Pertama Complex sbb Ateh nak beli charger hp dia... then, menapak ke sebelah bgnn, SOGO sbb nk mkn prosperity burger kat Mc D... hmmmm, sedapnya...

Habis makan, terus gerak ke Mid Valley plk sbb Ajemel nk survey hp... dia x yakin klu beli kat Pertama Complex td... biasalah, mcm2 hal dgr kat situ... kami sempat ber'posing' kat pokok krismas... hehehhehe... tp kat Mid Valley x byk kedai hp... so, kami decide nak ke Sungei Wang plak... sebelum tinggalkn Mid Valley, diaorg bertiga sempat singgah PDI sbb ada sales... semua beli baju sorang sehelai kecuali aku sbb aku dh x larat nk bli baju... dh byk sgt dah...

Waaaaa.... "Ateh, awat hg p ikut jln jauh nak ke Sungei Wang????" Nah, amik ko, si Ateh blh pusing2 ke Mont Kiara nk ke Sungei Wang... jalan2 mkn angin katanya... smpai je dkt dpn pudu, jalan jam giler smpailah kat Time Square... Masa aku dgn Adee lps simpang 4 kat Time Square tu, ada plk amoi dlm keta g buka pintu sblh passenger tanpa menoleh ke sebelah dan blkg... trus kena Adee kat blkg aku... Mengadoi jgk dia... aku pon trus stop kat sblh, sbb Adee nk tgk kaki dia yg kebas kna pintu keta... Tiba2 si amoi tu dtg dan ckp " U already see right the door opening? Why u still moving?"... si Adee geram trus ckp " Apasal plk? U yg buka pintu x tgk blkg.. kitaorg dh kat sblh bru u buka pintu..." si Amoi
c#%^k@ pintas "I don't understand what are u said" sambil berlalu pergi... aku dgn geramnya suruh Adee naik moto blk n trus gerak sblh Amoi tuh then menjerit kat dia "Don't understand?... F**K OFF!!!!! arrrr"... sayup2 dgr suara si amoi c#%^k@ kat blkg... lahabau betul minah tu, dh la buka pintu x tgk blkg, lps tu nk mrh org plk.. bknnya nk mintak maaf... mmg x bertamadun btl.. ko igt ko bagus sgt ke x paham bhs melayu... x payah jd org Malaysia la... panas hati btl aku dgn amoi c#%^k@ tu...

Sampai dpn Loww Yatt, trus parking n naik ats... x jd nk tgk hp kat Sungei Wang sbb kat Loww Yatt lg byk... Survey punya survey x jd beli jgk sbb model yg Ajemel berkenan tu harga original dgn yg AP lebih kurang. Xpress Music yg latest... bakal keluar 9hb ni... mmg chantek arrr... aku pun berkenan... masa tu pun dh lewat, lebih kurang jam 9.30 mlm dah... so, hbs je jln2 kitaorg g htr Adee n blk rmh msg2 sbb esoknya keje plk... ntah bila la plk akan dpt berkumpul sama2 lagi...

0 comments: