Saturday, January 31, 2009

Good Bye Palma Puteri...

31-01-09, hari terakhir aku di Palma Puteri... pagi td, lps bgn solat Subuh, aku belek jap laptop, then tgk IP Man... boleh tahan citer dia, action dia besh!!! hbs tgk IP Man aku pun mula la berkemas barang2 aku... sedih tul, nk kna pindah rmh... tuan rmh sewa dh jual rmh tu... hari ni last la aku kat Palma Puteri yg amat ku sayang ini... lama jgk berkemas... byk tul brg aku... yg byknya tentulah kain baju aku n b'bagai2 mag kesukaan aku... menambah berat jeeeeee....

Kemas brg x hbs lagi, tp aku dh lapar.. eloklah tu, dh tghari benar... dh jam 12 lebih... aku trus capai towel n g mandi... nk g mkn... yea, semalam aku mkn nasi ayam.. teringin sgt, mklumlah, lps ni aku akn jrg dtg area sini lagi, takut kempunan plk... sbnrnya dh lama aku x mkn nasi... kiranya bln sudah, dlm sbulan tu aku hnya mkn nasi sekali dua je... hehehhehe... kononnya, azam nk kurus lah... harap2 berkekalan la azam dan semngat aku... kui kui kui...

Aku capai beg laptop aku n trus ke Padang Kota, tempat aku sdg menari skrg... menarikan jari laaa... kat sini ada wifi, so blh la aku surf apa yg patut... dgn fikiran aku yg merasakn kesukaran nk dtg sini lagi lps ni, so aku bantai lah nasi kandaq... hmmmm... hbs diet aku... hahahhahahaha... bestnya... dpt makan n dpt download.. hehehehhe... lps ni kna blk smbg kms brg... aaaarrrghhhh... mlm ni nk pindah.. hmmm... sedihnya...

0 comments: