Tuesday, September 07, 2010

mari menyimpul kaseh...

halo semua... lama jugak ye x jenguk sini...
x sempat ke atau malas ke? hahaha...
mgu ni masih lagi keje... x minta cuti lg pon... haishhh
raya dh nak dekat, byk lagi benda nk kena buat... kemas rumah x habes2...
shopping raya pon dh setle, cuma ada brg sket2 je lg yg perlu ditambah...
TV baru pon dh beli since yg lama rosak... melayang duit aku...
so, anak2 buah sekalian, duit raya utk kamu thn ini ngak ada ye... 
kamu ngadap je lah TV tu pagi2 raya nnti....hehehe

smlm baru gatal nk menyimpul kaseh...
hambek ko, dh dekat2 nk raya baru gatal nk simpul2...
nak beli mahal kan, so buat lah sendiri... huhu

mula menyimpul kaseh...

serunding ikan...

baru simpul sket, tp badan dh lenguh2...
mmg sakit belakang ngadap bnda nih... nanti smbg laen...
apa lagi? goreng la.... huhuhu

*p/s : bhn2 adunan kueh raya blm disentuh... yg itu bila mau siap daaa...
...

6 comments:

meowwmania said...

popia simpul! bestnya....

en. AMD said...

jemput la mai qumah meowwmania... hehe

AReF!ftH said...

awat mcm besaq sgt popia hg nih..kesian la kat aku ssh mau mkn..kui3x...

Misz Pinkie Winkie said...

wahh...
popia simpul tue...
rajinnyaaa dia watt..

Misz Pinkie Winkie said...

en amdie.
camne nak letak tag nama kat gambar tue ekk?
tak tau2 lagie.'hehhhee

en. AMD said...

tag nama mcmmana lin?
maksud lin watermarks tu ke?
owh, yg tu AMD edit guna photoshop...