Thursday, January 27, 2011

Trilogi Cinta...

sekarang ni, tiap2 mlm ahad - slasa, pkl 10 mlm, wajib aku ada dpn TV1...
kerana apa? kerana Trilogi Cinta Sharifah Abu Salem...
Cerita ni diadaptasi drpd novel trilogi Sharifah Abu Salem, Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian dan Tiada Lagi Mimpi...

 aku dh khatam ketiga2 novel tu, tp Tiada Lagi Mimpi kat mana ntah aku letak..
cari x jumpa... hahaha... gigih sungguh waktu dulu2... siap balut plastik lagi novel2...
lantak le org kata laki jiwang je baca novel... do i care?
pemikiran org, klu dh di set begini begitu, susah nk diubah...

Ombak Rindu karya Fauziah Asshaari pon dh dipilemkan...
yg itu juga tidak akn aku miss punyalah... 

 

1 comments:

Saddan Juhari said...

don't worry.. ko bukan sorang je laki yang baca buku nie..aku pon baca..best kot