Sunday, February 01, 2009

Pindah rumah...

01-02-09, aku dah ada kat Wangsa Maju... maka bermulalah kehidupan aku kat sini lak... semalam x blh tido... maybe tmpt baru kot... pkl 9.30 jugak aku bgn... tp x blh nak smbg tido blk w/pon pening kpl... maklumlah, smlm tido agak lewat...

Semalam, lps maghrib Wazin dh sampai rmh aku kat Palma Puteri, aku masa tu on da way nak blk dr Giant Kota Damansara, beli brg skit. Ateh beli bucket rice yg comel dan aku beli storage box, yg bsr, bsr sesangat... smpai rmh, trus pindah brg msk keta Wazin.... Wah, dh la brg byk, berat lak tu.. lps tu kna pindah trn dr tingkat 4 ke tempat parking... nasib baik kwn2 baik aku ada mnolong... Thanks ya Ateh, Adee, Wazin n Sayuthi... Thanks a lot... dlm pkl 10.00 mlm, smua dh hbs pindah brg msk keta, penuh satu keta... then kitaorg mkn jap kat area2 situ2 je... lapar... dlm 11.30 baru gerak ke Wangsa Maju... 12.30, smpai n pindah brg blk naik ke rumah... kali ni, rasa cepat lak, cepat je pindah kluar brg dr keta n naik ke rmh... x sampai 30 minit... BERES! then Wazin pun dh nk blk sbb dia keje esk.. TQ Wazinatal Mar'u... aku pon kms la brg skit2, apa yg patut, bersihkan diri dan lepak jap kat kdai bwh rmh... Pkl 4.00 pagi, baru blh tido... ZzZzZzZz.....Zzzzzzzzzz....

TQ very much utk kwn2 ku, Wazin, Ateh, Adee, n Sayuthi... Pertolongan anda smua, amat2 dihargai... mmmmmuuuuuuuuaaahhhhhhhh!!!

0 comments: