Thursday, July 23, 2009

putus... putus... putus...

210709 - Hari Selasa sudah, time aku blk keje, hujan trn lebat giler... guruh, kilat mmg kuatlah... aku redah blk jugak sbb x nak sampai rumah lewat... aku tgk air kat jln mmg dah naik.. air pun dh bertukar warna, dr warna air teh ais sampai la ke warna sirap ais... hahahahha... sampai rumah je, elektrik x de... alaaa, ni psl hujan lebat arr ni... mlm tu x de ape xtvt nk wat, so tido awal lah... dlm jam 1.00 pagi, aku dgr sayup2 suara mak aku bgtau elektrik dh ada... aku nk bgn pun nk wat ape, so terus smbg tido sampai ke pagi...
220709 - esoknya g keje mcm biasa... yg geramnya, masa nk mndi pagi, air plk perlahan... pagi2 dh nak buat perangai... penangan hujan lebat smlm le ni... nasib baik ada air kolah yg byknya... hehehehe... terpaksa la aku mandi air kolah yg sejuk gedi tu... Hari ni adalah Hari Senam-Seni sempena Bulan Kecergasan... aku join je, sbb pihak pentadbiran ajak join... so, hr ni g keje pakai baju sukan je.. hehehe.. relax tol.. mula2 diaorg suruh aku jd instructor ajar budak2 bersenam... pergh... x masuk akal tol, aku bknlah kaki sukan, nk ber-xcercise kat depan bdk2 tu... nnti tergelak plk bdk2 tu tgk aku dok bersenamrobik... hahahahaha... lastly, diaorg jemput instructor jemputan... petangnya, blk keje, air lgsg dh x de... parah! parah!... dekat nk maghrib, jiran aku dtg suh kuarkn baldi2 nk tadah air, ada JBA dtg bg air... huhuhuhu... x prnh2 aku alami situasi ni dr zaman kecik2 kat umah aku ni.. tup2 thn ni ade... hahahahhaa... qupanya, pam kat logi air rosak, itu sbb air x dpt msk rumah... huhuhuhu... ni, aku sempat snap gmbar masa JBA dtg bg air... hahahahahaha... sebelah mlmnya, air dh ada dah, maybe diaorg dh baiki pam yg rosak tu... legaaa.. ;P

budak2 kat lorong rmh aku pun sibuk nk tlg bg air...

sibuk tuang air dalam baldi...


0 comments: