Thursday, February 05, 2009

Pembelajaran bermula...

04-02-09, RABU - Yea! Yea! barang aku pesan dh sampai, dah lama aku tunggu, x sabar rasanya.. Masa aku sampai opis pg td, tup2 dh ada sampul pos express kat ats meja aku.. Thanks ya Kinah sbb bg tumpang almt rumah jap... yer la, aku kan baru pindah rmh, masa aku beli barang ni, aku still x tau lagi almt rmh skrg, so aku tumpang almt rmh Kinah... hehehehhehe...

Apalagi, aku dgn gopoh gapahnya, trus tgk isi dlm sampul tu.. Waaaa... best sgt... terus aku semangat berkobar2 nak g cari bahan2 nk blajar buat... apapun, sabar2 lah sikit kan.. Petangnya, lepas hbs opis hour, baru aku berkesempatan g cari bahan2 yg perlu kat area masjid india... byk bahan yg out of stock, yg ada pun, x maching dgn warna yg aku nak... puas jgk la cari... aku pergi 2 kedai je.. byk kedai yg dh tutup.. lps tu aku jumpa Ateh n trus blk rmh dgn semangat yg berkobar2..

Smpai rumah dah hampir jam 9.00 malam, rest jap, tgk TV n main tnet.. jam 10.30 malam baru aku start belek bhn2 yg aku beli petang tadi... bantai je lah, selagi aku mampu ikut step yg di ajar, aku ikut la... ada jgk aku memandai sendirik2... hehhehehe.... selama ni asyik tgk hasil kerja org je kat tnet, skrg aku pun dh mampu buat... boleh thn.. aku sempat buat sikit je, sekuntum dua bunga dip.. biasa la, baru nk bljr kn.. lagipun hari pun dh lewat mlm... hasilnya... boleh tahan la... hehehhehe... Cantik tak bunga dip aku buat??? aku snap gune hp je... tu x siap lg tu, nk kna smbung lagi... perlu ditambah lagi apa yg patut... hehehhehe...



2 comments:

Cik Seri Sue said...

you MADE that? oh boy! so beautiful!

en. AMD said...

yea.. i made it myself.. baru nk blajar... hehhehehe...