Monday, February 16, 2009

Bunga Dip

Akhirnya siap jugak bunga dip yg aku buat hari tu... bosan2 di hujung minggu, jadi aku buatlah bunga dip ni.. cadangnya nk buat bunga telur/pahar kat anak saudara aku... anak saudara aku nk kawin dulu daripada aku... lps ni aku dapat la 'anak saudara menantu' sulung... huhuhuhu... 'Qenyah' jugak buat bunga dip ni... byk bnda nk kena buat.. aku buat yang simple2 je dulu... hasilnya, boleh la tahan... Cantik x?


7 comments:

myheart said...

wah..terel2..kite br nak baja dr buku..br beli buku jek..hoho..

me->kwn cila..

en. kalam pusaka said...

makacih... lps ni nk coba2 buat jenis laen plk... nanti kamu punya udah siap, bgtau sy... huhu

oneyani said...
This comment has been removed by the author.
oneyani said...

wah sgt menarik la...y plg sy bangga sbb kamu ni minat-->juga kwn cila..hehehe

sue said...

wow! baru belajar katanya? ini hasil kerja pro! syabbas betteyyy... bravo! i like!

zarkhuanzainol said...

huhu nak buat bunga utk dijual ka

zarkhuanzainol said...

pandai buat bunga nak buka kedai bunga plak ka