Wednesday, March 31, 2010

Cila Tag Saye

haish... dah end of march dah pown.. cepat nya masa berlalu... lebih seminggu jugak aku x hapdet blog w'pon hari2 mengadap, tp mood nk menulis tu kejap datang kejap pergi... 
mlm ni tetiba teringin nk jwb tag cila.. dh lama sbnrnya nk buat, tp asik x sempat je.. hehehe... iyo iyo lah tu... hahaha... tiru tajuk n3 jugak.. jgn mare...

1. Adakah anda rasa HOT?
Sangat HOT sbb aku x mandi lagik... hahaha...


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

3. Cerita pasal gambar ni..
ntah nape aku suke gambar ni, maybe sbb kalerpul kot... cikgu skolh aku siap perli2 aku cakap aku standard anak dia je yg skolah rendah sbb aku taruk wallpaper nih... dia cakap anak dia kat umah pon pakai wallpaper ni... aku jwb "anak cikgu yg sama standard sy..." gulp.... 

4. Kali terakhir makan pizza.
masa pizza buat promosi 2 regular pizza utk rm30 brp ntah... 


5. Lagu terakhir anda dengar
Rain - Love Story 


6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni
layan mudah sambil tgk TOP HOST sementara tgu nak tgk ASMARADANA... Besh!!! 

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Pak Cik... yg len kebanyakannya mmg nama sndirik, cuma singkatan2 jer... 

8. Tag lagi 5 orang
1. Linda Gamble
2. Qisha (tp Qisha dh lama x blogging arrr, windoo kat anak2 bulus Qisha)
3. Zarkhuan (saja nk suh dia hapdet blog.. haha... cisss, mcm la aku qajin hapdet)
4. ???
5. ??? 

9. Siapakah orang no.1 kepada anda
sama2 geng peminat anak bulus... 

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
??? 

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
mak bapak dia... 

12.Bagaimana pula dengan no.2
Lotus, Princess, Violet, Adinie, Kitryna, Bluey n byk lg maybe... 

14. Kata2 cinta untuk orang no.4
??? 

15. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
- x opismet
- suka cintan cintun dlm blog ttg pakwe dia tp x pernah bgtau siape.. hehe
- hamster dia dh beranak byk... nakkkkk sepasang leh???
- penyelamat dlm hal2 buat project report...
- kwn kpd anfari... hahaha

p/s: ok x cila??? puas hati x? aku ngelat lagi x??? hahaha...

0 comments: