Sunday, May 30, 2010

pos dangai...

akhirnya sampai jugak barang yg aku nanti2 kan...
si pengirim, pos laju dari KL hari isnin, tp petang khamis baru sampai... lambat jugak ek... 
itupun aku terpaksa call pjbt pos sendiri untuk tanya tentang status pengiriman... 
dan aku kena ambik sndiri brg di pjbt pos kalau nak cepat sbb posmen dah x kluar ptg...
nak tak nak aku terpaksa g ambik jgk sbb klu nk tgu posmen htr, alamatnya hari isnin esok la baru aku dpt... cuti 3 hari... haish...
petang khamis tu, blk keje trus aku g pejabat pos ambik barang...

Alhamdulillah, barang dlm keadaan baik.... 

pagi ni plk, b'fast nasi lemak dgn 'dangai'... sedapppp... pegi beli dekat 'pekan Nad' atau org panggil pasar tani...

'dangai'... setiap kali makan, tidak pernah rasa x sedap...

*p/s : dolu2 masa di KL susah btl nk igt nama 'dangai' ni sbb jrg makan... tp skrg, tiap2 mgu blh mkn klu nak...
...

3 comments:

keen said...

mmm...sedapppnyer....dah lama x makan dangai...peberet akk tu...

meowwmania said...

susah nak jumpa kuih ni skrg..mmg sedap!

Misz Pinkie Winkie said...

hehhe..sedap sangat.
sini susah nak jumpa lah.