Friday, February 12, 2010

Ako punya tuuuuuuuttttt....

haha... smlm lps blk opis, sampai rumah terus belek anak2 bulus... lebih kurang dlm 5.30pm time tu... alamak! Ako kotor la, dia t'silap parking waktu poo poo... hmmm, tambah satu keja la aku ptg tu... aku apa lagi, cepat2 bwk dia g bilik air nk mandi sbb 6.30pm Na O Mei start... aku skrg x blh miss citer ni, dh tgk dr awal, mmg kena ikut laaa.. ralat pulak nnti klu termiss satu episod.. hehe... habes aku sentai Ako, terus bwk dia g depan TV, keringkan dia sambil tgk TV.. aku lap2 dgn towel + guna hair dryer... seb baik anak2 bulusku skrg dh OK dgn hair dryer, x mcm memula dulu.. takut diaorg dgr, terus nk cabut... haha... 

tgh aku syok2 keringkan Ako, tetiba aku ternampak tuuuuuuuttttt Ako  terjongol keluar... Oit! terkejut bequk aku... x pernah aku nampak lagi bnda alah tu sepanjang aku hidup nih... terus aku tutup dgn towel sbb x sampai hati aku nk tgk... blushing sebentar... hahaha... apa la Ako ni, x malu dekat Abi..  dh gatal ek??? lepas kering semua, aku lepas dia maen2 dgn Bubu sampai ke pagi... siangnya hari ni, mmg buat taik mata je 2 ekor tuh...

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hhahha.
amdie tau tak?
lin ingat "aku punya tutttttttt"
upernya ako punyer tutttttt.
hehhheh

eiii.
ako nie wat lin malu jerk.

en. AMD said...

bahaya tuh klu "aku punya tutttttt"
hahaha

mmg t'kejut beqok amd tertengok..
sbb x pernah tgk...

skrg dah tau le mcmmana qupanya..
haha...

umi_e said...

hehehehehehe :D

* kak e dah selalu nampak tu :p