Tuesday, February 23, 2010

tetes tetes ayer....

ALHAMDULILLAH...
Syukur kpd Tuhan... Akhirnya tetes tetes ayer turun jugak membasahi bumi yg panas ni dengan galaknya w'pon ada ketikanya ia muncul juga sedikit renyai2 di mlm hari...

Tp, aku terpaksa berkurung di 'bilik sejuk beku' ini, tetes tetes ayer ini menghalang niat aku untuk terus blk b'jumpa Na O Mei...

Alangkah baiknya klu Cik Oyen ada bersama...
boleh b'sama2 meredah tetes tetes ayer sambil b'cengkerama...
hahahaha....

eh, apa aku melalut plk ni, dekat 10 hari x hapdet tetiba muncul mlalut x tntu hala... hahaha... rindunya nk hapdet, tp MALAS ya amat... hanya selesa menjadi silent reader blog2 org len je... mood dh hilang ke mana... letih blk tanah tinggi msh blm hilang...

akhirnya, 'bilik sejuk beku' ini memberi aku klue 'REDAH aja...'
kerana
'bilik sejuk beku' dengan 'tetes tetes ayer' 
x byk bezanya...
hahaha....
 

2 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

lorr..
napa malas nak berblog.
tak best ler camnie.
lin pon malas jugak ler.
biar sesama malas.
boleh?
hehheh..majok jap.

en. AMD said...

hehe...
baru tau, daisy ikut perangai tuan dia lah ni ek... majok...

x de lah lin, malas bukannya apa, letih sgt mgu sudah...

ni dh nak naek smgt blk dh ni.. hehe