Tuesday, August 03, 2010

booteh...

si kelabu puteh ini masih ada di sini...
masih sama seperti dulu... liar... susah nk cekup...
dh mcm2 cara cuba... hampir kena cakar masa umpan dia bg makan...
haish... aku bg nama dia 'booteh'... memandai je kan... hehehe

 look alike my Alfie kan?

*p/s : kalaulah boleh cekup, dh lama angkut bwk blk bg kawan dgn Alfie...
...

4 comments:

ItaJeff said...

wahhh..ensemnyer booteh...jgn garang mcm pacik tello yer...:D

meowwmania said...

aah lah handsome sgt! comel, bersih lak tuh...kucin bertuan kot

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
comelnya booteh..takpe..pelan-pelan..bila mahu manja dengan kucing macam nie..pastikan amdie duduk jgn berdirie..
biar duduk sambil berjalan macam itik.
sbb bila berdiri otomatik dia akan larie

en. AMD said...

kak itajeff, semua org dh x kuasa nk tangkap dia, garang + lari lintang pukang klu org dekat dgn dia... skrg semua org biar dia buat hal sndirik je... hehehe

meowwmania, rasanya x bertuan kot sbb hari2 ada kat sini... liar plk tu...

lin, mcm dah putus asa nk dekat dgn dia nih... kita bg mkn, mmg dia dtg tp takut2... lambat je dia datang, kemudian kita duduk dekat nk usap, trus dia lari... hr tu, baru nk sentuh bulu, terus dia hulur tgn nk cakar... grrrrrrrrr btl... hehehe