Tuesday, August 17, 2010

n3 lepas geram


pagi2 lagi sudah buat aku brrrrr....
geram betul... dh la puasa, dh buat aku maki hamun...
dah setahun lebih 'ko' buat perangai nih...
x serik2...

sengaja nk lepas geram kat sini...
mana bley tahan beb, tiap kali selisih dgn 'ko', pasti ko buat perangai nih...
aiyooo... x kira di mana2... jln bengkok ke, lurus ke, semua 'ko' bantai bawa laju mkn jln org...
blom puas kena honnn lagi agaknya yee...

mmg kurang ajar!
aku x kira, 'ko' mmg dh melampau!
aku x peduli, w'pon aku tahu 'ko' mak kpd org yg aku knal...
'ko' keje di pusat kesihatan, tp 'ko' x pedulikan keselamatn org laen di jln raya...


mentang2 aku naek moto, 'ko' boleh bantai igt jln tu mcm mak bapak 'ko' punya...
haishhhh... geram betullll!

aku bukan cakap aku bagus drive, aku pon bukan cekap drive...
tu sbb aku g keje nek moto, mls nk drive jln sempit2...
tp 'ko' dah melampau2... pikir la sket keselamatan org len...
cilakak betul la...


*p/s : sori, pagi2 dh 'meletup' kat sini...

4 comments:

meowwmania said...

hehe...bawak bersabo yerk

dugaan bulan pose tuh :D

en. AMD said...

sudah habes sabar dh meowwmania...
dh setahun lebey mcm tu... org tu langsung x berubah... menyirap darah td bila keta dia meluru ke arah kita dgn laju... haish... dugaan d bln puasa kan... hehehe

Misz Pinkie Winkie said...

aduhai.
memang sakit atie kalo orang camnie.
bawak ikot suka dia jerk.
takpeamdie..sabar banyak2 yerk.
tak lama tue..dia kana kena jugak nantie.
jgn marah2 nantie batal poser ;)

sI tEDI said...

aduhai!
mmglah setiap kesabaran tu ada batasnya kan..