Monday, August 16, 2010

kucing2 petshop...

hoyey... hoyey... hoyey...
TQ Sabrina & passionfash! sbb sudi amik order utk orgaderm tuh...
of course i akan order dgn u... mmg dh lama cari bnda alah tu ...

okeh, skrg layan pic yg disnap dkt petshop kat tgh2 bandar...
dlu kedai ni slalu aku beli brg2 anak bulus, tp skrg dh ada kedai murah,
so aku dtg sini tinjau2 kecomelan pets nya sahaja...
mcm2 pets ada kat sini dr kucing, arnab, ikan, ayam, burung,
sugar glider, kura-kura, hamster, guinea pig, mahupun cengkerik2 n ulat2... haha

si kelabu ni sgt lawa... buat hal sendiri je...
cik oyen yg come lote... melentokkk je dia... kaler oren aku blm ada lg kan???
mainecoon ni sgt comel, tp tidak mahu berpaling plk... harga RM650

ini pon cumel, sweet je muke dia...

 BSH yg aku idamkn sgt2... sudah turun harga, dari RM1600 ke RM1200...

 bengal... mmg mengancam... juga ribu raban...

ntah kenapa gmbar2 kucing yg aku snap smua x nak paling muka...
maybe sbb snap curik2 kot... hehehe... takut tokei kedai marah...
byk lg sebenarnya kucing2 yg ada kat situ...
aku hampir membeli sepsang anak arnab kaler putih melepak n chessnut...
tp tidak jadi, takut tidak terjaga nnti...

*p/s : sori, gambar tidak cantik, snap guna phone shj...
geram tgk kucing2 ituuuuuuuuuu...
...

5 comments:

umi_e said...

memang cantik kucing2 tu kan...

Misz Pinkie Winkie said...

comelnya.
geram tengok yang oren tue.
yang lain tak berapa nampak..bsh tue kompem hansem kan..

en. AMD said...

mmg cumel2 semua... tp sayang, ada sesetengahnya yg tidak terjaga dan x terurus... biasa la, petshop kan... tp kesian plk dekat kucing2 tu... hmmm

Juz Call Me Sharz said...

petshop kat mane nie??
byk tul kucing2..

en. AMD said...

owh... itu hanya sebahagian je kucing kat situ... ada byk lagi... petshop ni dekat bandar a.star...