Sunday, August 22, 2010

Perd outing day...

lps blk keje td, rehat2 jap... then bwk Perd kuar rumah...
bagi dia pakai cat lead yg baru beli hari tu...
kalau x pakaikan, alamatnya jenuh kejar le jawabnya...

tengok, habes dia msk dlm pasu pokok daun bawang mak aku...
haishhh... dipijak2nya... digigit2nya pokok daun bawang tu...

argh, padan muke... ntah apa dia rasa tah...
selamba dia g gesel muke dia kat btg berduri tu... hehehe...
dh le penakut... nampak org x kenal je, trus lari nyorok tepi tangga...
haha.. Perd ooo Perd...
 

5 comments:

sepi82 said...

errrr...perangai sama macam anak2 bulus sy...nampak je org luar...mcm nampak hantu..terus menyorok..hihhihi...

meowwmania said...

perd yg comel...penakot ke?? hehe...badan kamu beso tak yah la takot ;)

Misz Pinkie Winkie said...

perd memang pandia pakai benda tue.
kucing lin tak pandai..pakai jerk bersepah lari.

en. AMD said...

sepi82, hehehe... penakut betul kan... pandai plk diorg nyorok... si Perd ni smlm, nyorok diam2 je kat belakang tangga... hehe

meowwmaia, bdn Perd mmg sgt besar, sedap plk bila dukung dia... mau x besar, tiap kali makan sure kosong je bekas mknn dia tu... pelahap betul... besar2 pon menakut ya amat... hehe

lin, mula2 pakai tu mmg dia agak tarik2 skit, lps tu dh OK... lps ni turn yg laen2 plk outing... hehe

starzieti said...

perd neyh gebu la..