Tuesday, January 26, 2010

Cik Oyen Kecuq....

lamanya x hapdet... byk sbnrnya dlm kpl otak nk tulis, tp mls + x sempat.. last2 lenyap ke semuanya... akhirnya Cik Oyen aku sampai jugak, dh lama tunggu Cik Oyen dtg, tp ada je yg x jd, maybe mmg jodoh aku dgn Cik Oyen Kecuq ni kot... nampaknya cinta dan kasihku sudah bertambah lg satu... anak2 bulus semua jgn jeles ye jika perhatian abimu ini berkurang akhir2 ni... sementara je ek... sehari Cik Oyen bersama aku, aku dh bwk Cik Oyen jalan2, tp tetap ada rasa kekok2 sikit... x pe lah Cik Oyen ye, pelan2... lama2 OK lah tu hrpnya...

dan sempena kehadiran Cik Oyen dlm hidupku, aku dgn rajinnya tlh menyusahkn diri membuat cupcake (resepi dlu yg dpt dr k.rani, skrg baru b'kesempatan nk buat).. hehehe...  tp aku buat simple2 je lah... just nk makan satu famili... dapat dlm 35 biji cupcake size medium drpd bancuhan bahan yg dibuat... habis licin, anak buah aku cukup suka, lagi2 yg ada coklat tabur bulat2 perisa kopi tuh...



mlm semalam plk, aku habiskn masa dgn anak2 bulusku sepenuh2nya... sampaikn mlm pon aku lpskn diaorg main... akibatnya, t'senggok2 aku kat opis esoknya... mau tak senggok, dak2 bulus tu klu dh lepas main bebas dlm rmh, x retinya diaorg nk tido, mkn pon x nak, semalaman keje main je sampaikn aku x blh nk tido, asyik terjaga diganggu diaorg... bila dh pagi kena bawa msk cage,  mulalh buat taik mata je sehari suntuk... hehehe...
Bubu dengan tag baru...

4 comments:

Qisha said...

lawa tul tag bubu tu..jeles tul

Misz Pinkie Winkie said...

sapa cik oyen.
nak tau..hehheh
lawa tag bubu.

AReF!ftH said...

nnt bw aku jln2 ngan cik oyen noh..ahaha

en. AMD said...

tag tu nk buat jugak utk laen2 lps ni... hehe..

cik oyen tu cinta hati AMD yg terbaru...

mungkin dh dpt agak dh kot, Arefifth dh bg clue...