Saturday, January 09, 2010

Hapdet furkids...


Perd is 6 months, 1 week and 3 days old


Bubu is 8 months and 1 week old


Cocoa is 5 months and 2 weeks old


Mocha is 5 months and 1 week old


Ako is 6 months, 3 weeks and  5 days old

*Update : Lepas aku upload pic anak2 bulus ku ini kat FB, A.Wan (ex-housemate aku dlu) mintak nk pinjam ank2 bulus ku ini utk  sesi photoshoot... hua hua hua... A.Wan dh jinak2 dgn photography, n aku pon dh tgk koleksi pic2 yg dia snap, perghhhh, memang lawa sesangat sampai aku pon trus b'semangat berangan nk wat photography gak (tp utk diri sendirik je la)... hehehehe... sayang kan, klu aku msh di KL, sure ank2 bulus ku merasa jd model glamour.... Anak Bulus Next Top Model.... kuang kuang kuang kuang...

4 comments:

Qisha said...

alala..comelnya suma..cocoa meh cni kat auntie..duk umah auntie eh..muuaahhh

umi_e said...

comelllllllllllllllllnya!

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe.
comelnya ..geram sangat
eeiiiii..

keen said...

wahh..cumel2 belaka...cocoa tu macam marble kek la pulak..heh3 rasa nak gigit jer muka dia...