Sunday, January 03, 2010

Idola Si Kecil...

Waaaaa.... Congratz Dayana... sukanya Dayana menang... hahaha... mesti ada yg gelakkan aku sbb layan citer budak2.. lantak la... minat giler dgn Dayana ni.. suara dia besh, performance pon besh... tetiba je minat si kecik ni.. punca nya adlh disbbkn terpengaruh dgn anak2 buah aku la.. hahahaha... ishk ishk ishk.. dgn budak2 pon blh terpengarauh kn aku ni... maunya tidak, tiap2 mlm Sabtu n Rabu ja, tercongok diaorg kat dpn TV nk tgk Idola Kecil... anak buah aku yg 3 thn lebih pon layan jugak...akak aku pon..  hehehe... dari awal minggu lagi persembahan Dayana mmg konsisten.. sedap je dgr dek telinga lagu2 yg dia bwk... x mcm bdk drjah 4 nyanyi, dah mcm suara org dewasa... mantap! pandai dia control suara dia kan... bertuah btl si kecik ni... dh la menang RM10K, menang lagi kategori popular RM5K.. hmmm, byk tuh... yg lain2 pon boleh tahan jugak, semuanya berbakat... moga2 nnti akan trus nyanyi sedap2 lagik... hahahaha...apa2 pon, TAHNIAH utk semua kerana berani dan yakin pada diri... 


Dayana yg kiut miut... amat b'bakat besar...

0 comments: