Tuesday, April 27, 2010

hancuss sudahhh...

apa yg hancusss???
for sure lah interview aku siang td...
hahaha...
aku sampai tempat interview 5 minit lebih awal...
dlm surat cakap pkl 11am...
last2 pukul 2.45pm baru kena interview...
hhmmmm...
dh ler tukang2 interview dahsat2 orgnya..
5 org semua...reaktor, pendaftar, dekan, dua lg aku x tahu sape...
seperti yg diagak, aku byk yg blurrr...
mmg x harap sgt utk dpt, tp memandangkan saringan kali ke 3,
aku gagahkan jugak pergi...
igtkn dh x de sesi bahasa arab n english, rupanya ada jugak...

"bahasa arab 1 dpt A,
bahasa arab 2 dpt A-,
bahasa arab 3 dpt B+,
tp sy hairan knpa kamu x fasih berbahasa arab..."
tnya si pendaftar...

aku diam sejenak... "minta maaf, saya dh lama tinggal bahasa arab"
dh hampir 7 tahun dh pon aku x bljr bhs arab... adussssss....

"ooo... hbs bljr, tinggal terus lah ye..." katanya...

malunya akuuuu.... x tau nak habaq dah...
hahaha

*p/s: ada rejeki ada lah ye...
...

1 comments:

myQza said...

InsyaAllah..