Tuesday, April 27, 2010

Saringan ke-3

hari ni amik cuti...
dua hari lps dapt surat panggilan interview tapisan ke-3 iaitu yg terakhir...
x sangka plk aku lepas inteview sudah...
dah ler aku 'skeping' english n arab pakai maen taram ja...
lagi dua jam lebih lagi aku nak kena interview...
dh ler calon2 interview lepas aku tgk bukan maen sakan lagi...
tgh qiso ya amat....
sempat lagi aku berblog kat rmh... hahaha
persediaan ala kadar je... x tahu nk studi apa..
smlm niat nk cari jugak2 info2 apa yg patut...
last2 sakit kepala, trus tertido...
Tawakkal ja lah...


ok lah, tinggalkan anda dgn teka teki ini..
1. kenapa gigi sakit?
2. kenapa ubi jadi kayu?
3. kenapa pencuri kena tangkap?
4. kenapa perempuan mengandung?

jwb 4 soalan di atas dgn 2 perkataan saja... 
2 perkataan tu adlh jwpn yg sama utk ke4 soalan di atas.

siapa dpt jwb, sila angkat tgn!
...

2 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhaha.
nak jawab..nak jawab.

"lambat cabut".

ada adiah tak???

en. AMD said...

hahahaha...
btl la lin...
tau tau je lin kan...
hadiah x de lagi...
nk tgu wat contest besar2 baru bg hadiah... hehehe...