Monday, April 05, 2010

jalan mencari rejeki...

haaaa... hari ni rasa teringin plk nk jadi penunjuk jalan... nak tnjuk jalan2 yg aku guna hari2 g keje... kampunggg kan??? hahahaha...

sampaikan kwn2 x nk dtg rumah aku sbb hulu sgt jauhnya... kata mereka, ada byk taik lembu... hahaha... tambahan pula, kg aku pekannya mcm pekan koboi... FUIYOOO... tp aku tetap suka kg aku.. i liked sgt2... hahaha... jln nk ke kg aku ada banyak, semuanya jln2 sunyi je... rumah jarang2, kejap ada kejap x de... gambar2 aku tunjuk ni salah satu jalan je la... jalan aku guna nk g keje...

jalan waktu x berkabus... sgt suka, sbb x de 'JAMM'... sang suria baru nak naek

jalan berkabus dh mcm kat cameron highland dah... siap trn bukit naek bukit lagi... segarnya udara... nyaman...

kena lalu jugak sawah padi yg menghijau, kdg2 menguning... sejuk mata memandang...

apamacam??? 'kampung' kan tempat aku??? hehehe...
(^_*)
...

1 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

bestnya tengok permandangan,.
sejuk jerk mata memandang.
teringin nak ada sawah padi depan umah..
sonoknyaaaaaaaaa