Saturday, April 24, 2010

Puhhhh... Lega...

Puhhhh... Lega sudah...
SETTLED!
semuanya udah beres...
almost a week x boleh on9 kat rmh...
mati kutu aku tiap2 mlm mgu sudah...

kisahnya bermula begini...
sabtu sudah, hujan lebat ya amat...
masa tu aku tgh asik layan Bubu...
lupa yg line tnet x off...
makanya, habes mletops modem akuk w'pon letrik sudah 'tendang' sebelumnya..
hwaaaaa... terkejut beruk aku masa nampak cahaya api mletops tuh...
impaknya, adapter lappy aku jugak rosak w'pon lappy aku kat ats rmh..
hmmmm... sedihnyaaaa....

lps tu, abg aku trus report tm... 
dan aku dgn pantas esoknya g TM Point sbb nk modem baru...
lama jugak menunggu.. last2 bila dh turn aku, diaorg cakap modem out of stock...
weiiiii! aku tgu lama weiii... seb baek aku ni penyabar... kui kui kui
klu tidak, sah2 aku sound kat situ jugak...
dan naseb baek lagi, org yg layan aku tu bertimbangrasa...
dia call centre kat kaunter tu jugak n bg aku cakap, wat report skalik lagik..
katanya... bila modem dh ada stock, baru diaorg dtg rmh sndiri...

setelah 4 hari, hari khamis baru agent diaorg dtg, n settled sekejap...
then, timbul mslh blk bila nk setkan router...
modem aku jns riger, bkn dtg skali dgn wireless, so aku beli router sndirik2
w'pon boleh g mintak wireless modem kat TM.. lmbt...
sblm ni, mmg dah pakai, OK ja... tp kali ni setting problem plk...
haishhhhh.... sabor je lah...
habes aku tnya org sana sini...
last2, baru jap td dpt settle...
puncanya hanya kerana hurup kecik hurup besaq ja...
hahahahaha....
adoyaiiiii... awat la aku x terpikir nk kecikkan hurup 'S' tuh...
hmmmm...

so, boleh la aku blogwalking lps ni... 
sblum ni boleh je kat tmpat keje, tp just blogwalking je la...
x sempat nk hapdet blog sendirik...
wahhhh... semangat tuh...
hahaha...


p/s: bencinya service kat HP... x slesai jugak mslh adapter lappy aku...
sakit hati...

....

0 comments: