Thursday, April 29, 2010

kamu buat saya risau...

pagi tadi, memulakan rutin harian mcm biasa...
lps solat subuh, trus bagi anak2 makan,
sambil buang poo poo diaorg...
tetiba tgk si kecik Alfie lain mcm je...
igtkn dia lekat something...
rupanya.... dia nk muntahhhhh....

alamak! habes semua kibbles yg dia mkn td dimuntahkannya...
apasal ni Alfie???
Aku qiso btl sbb x pernah lg yg laen2 jd mcm tu...
kemudian aku tgk dia dh cool down sikit...
apasal ekkk???
tetiba je jd mcm ni... risau btl aku...

blk keje ni nk tgk mcmmana keadaan dia..
hopefully dah x de apa2 la...
haishhhhh... qisonyaaa
....

5 comments:

::mish-eena:: said...

muntah die ade kua bulu gak x??maybe hairball..

en. AMD said...

tak... memula tu igt hairball jugak..
tp bila tgk betul2, rupanya kibbles dia yg x hancur... tp basah la... Alfie ni makan gelojoh sikit... hrp2 x de pape la...

m.q said...

dia gelojoh makan saja kot
hopefully ok lh ye..sian dia

sI tEDI said...

dia tercekik kot. x kunyah hancur dah telan..

harap x de pape

Misz Pinkie Winkie said...

harap dia ok la.
cepatlah jam berputar.
tidak sabar hendak tau perkembangan dia.
harap dia takde apa-apa.